Kriisitietoisen ajattelun ytimessä korostuivat riskienhallinta, muutos ja tietoinen viestintä. Katso tästä: Lauri Ratian ja Juha Blomsterin videoitu keskustelu kriisistä, arvoista ja hallitustyöstä sekä kuvia esiintyjistä ja yleisöstä.…
Katso tästä videot: ”paranoidin optimistin”, eli Risto Siilasmaan ajatuksia yrityksen menestystä tukevasta hallitustyöskentelystä ja Springvestin Terhi Vapolan kiteytys joukkorahoituksen mahdollisuuksista kasvuhakuisille pk-yrityksille. Ohessa myös kuvia…
Selviytyminen on tavoite vailla tulevaisuutta ”Vain joka neljäs suomalaisyrittäjä tavoittelee yritykselleen kasvua”, käy ilmi Danske Bankin tuoreesta kyselystä (TE / Tämä viikko 37). Miltei puolet vastanneista…
Asiakaskokemuksen mittaamisen sietämätön keveys Asiakaskokemusta mitataan tosi paljon: tänä päivänä 90 % yrityksistä mittaa ja hakee palautetta asiakkailta. Ei kummoista risausta yrityksen suuntaan tarvita, kun…
Asiakaskokemus – yrityksen vai asiakkaan vinkkelistä? Tänä päivänä pääosa yrityksistä kilpailee asiakaskokemuksellaan. Vielä 2010 määrä oli vain reilu kolmannes. Vastaavasti 80 % yrityksistä pitää omaa…