Alf Rehn
Alf Rehn is Professor of Innovation, Design and Management at the University of Southern Denmark. Since his appointment as the youngest professor in Finland, Alf has also built a stellar career outside of academia. He has forged a worldwide reputation as a thought leader in innovation, creativity and leadership through his keynote lectures. With a frank and forthright style Alf inspires his audience, daring them to question what they take for granted if they are to discover the path to uniqueness and originality.
.
Anna-Maija Tanninen
Anna-Maija Tanninen on B2B asiakaskokemuksen neuvonantaja ja CX Agencyn perustaja. Hän on elänyt B2B asiakaskokemuksen muutosta viimeisten 12 vuoden aikana sekä konsulttina että in-house asiakaskokemuksen kehityksestä vastaavana vetäjänä (KONE 2012-2018). Työssään B2B asiakaskokemuksen neuvontantajana Anna-Maija yhdisteleekin konsultointityön tuomia parhaita käytäntöjä ja omakohtaista ymmärrystä, mitä asiakaskokemuksen muutos vaatii onnistuakseen. Anna-Maijan missiona on auttaa asiakaskokemuksen kehittämisestä vastaavia ihmisiä menestymään, olivatpa nämä asiakaskokemuksen alkumetreillä tai jo pidemmällä kehityksessä.
Heikki Valkama
Japanissa vierailevat ulkomaalaiset usein häkeltyvät japanilaisten hyvin kohteliaasta ja lempeän ystävällisestä vieraanvaraisuudesta. Tunne siitä, että on tervetullut ei kuitenkaan rajoitu vain kohtaamiseen kauniisti hymyilevän lentokenttävirkailijan kanssa, vaan japanilainen vieraanvaraisuus huoliteltuine kumarruksineen tulee esille liki kaikkialla ja usein vielä tilanteissa, missä sitä vähiten osaa odottaa. Japanilaisten osoittamasta vieraanvaraisuudesta käytetään japanin kielessä termiä omotenashi. Mistä japanilainen vieraanvaraisuus ja ainutlaatuinen palvelukulttuuri syntyy? Arto Lindblomin ja Heikki Valkaman kirja Omotenashi – mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta perehtyy tähän.
Heikki Valkama on Japanin kulttuurin tuntija, toimittaja ja kirjailija, joka on kirjoittanut joukon kirjoja japanilaisesta kulttuurista sekä Japaniin sijoittuvia jännityskirjoja. Hän on työskennellyt ennen Ylen toimittajan pestiään Image-lehden ja matkailulehti Mondon päätoimittajana.
Seminaarin osallistujille Arto Lindblomin ja Heikki Valkaman kirja Omotenashi – mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta kirja 15 % alennuksella koodilla OMOTENASHI kustantajan sivulla »
Pia Rautakorpi
Pia Rautakorpi on Arvova Oy:n toimitusjohtaja ja perustaja, hallitusammattilainen ja enkelisijoittaja. Hän on eri rooleissa kehittänyt yli 20 vuotta dataan perustuvia työkaluja asiakasarvon ja kilpailuedun johtamiseen. Rautakorven kirja Arvoketjun johtaminen – Totuuksia tuloksellisuudesta oli vuonna 2008 ensimmäisiä suomalaisia julkaisuja, joka avasi strategiaa ja johtamista arvon luonnin näkökulmasta.
Työssään Arvovassa hän kehittää B2B toimialoille asiakasarvoa ja kilpailuetua mittaavaa dataa.
Rautakorpi on hallituksen jäsen Vapaus Bikes Finlandissa – kasvuraketissa, joka loi työsuhdepyörämarkkinan Suomeen sekä Fiblonissa, porilaisessa lautasliinatehtaassa ja toisen polven perheyhtiössä, jonka kasvustrategia kulminoituu arvoa tuottavaan kannattavuuteen.
Juhana Rintala
Juhana Rintala on Ruokaboksin perustaja ja toimitusjohtaja. Ennen Ruokaboksia Juhana toimi Ruotsissa ICA:n verkkokaupan kaupallisena johtajana. Aitiopaikka ruoan verkkokaupan tuomaan mullistukseen Ruotsissa innoitti lähtemään yrittäjäksi kotiin Suomeen. Ruokaboksi on kasvanut nopeasti valtakunnalliseksi toimijaksi ja saavuttanut vain muutamassa vuodessa markkinajohtajan aseman Suomessa.
Claes Kaarni
Claes Kaarni on entinen koodaaja, joka on nykyään kokenut teknologia-alan liiketoimintajohtaja ja Avaus Suomen maajohtaja. Ennen Avausta hän toimi lähes vuosikymmenen ajan erilaisissa teknologia- ja liiketoimintajohtajan tehtävissä Futuricella. Hänen intohimonsa on luoda kasvua yhdistämällä liiketoiminta ja teknologia tavalla, joka asettaa asiakkaat etusijalle. Hänen nykyinen fokuksensa on skaalattavassa personoinnissa, jossa hän pyrkii hyödyntämään teknologiaa liiketoiminnan kasvattamiseksi asiakaslähtöisesti ja optimoimaan asiakaskokemusta. Tämä ei ole pelkästään liiketoiminnan kasvun avain, vaan myös tie kohti kestävää menestystä.